Neúplně nahraná objednávka

Neúplně nahraná objednávka

Při nahrávání objednávky na náš server nevypínejte počítač a nepřerušujte připojení k internetu.

Jestliže se tak stane, přeruší se nahrávání objednávky a je potřeba nahrávání zakázky spustit znovu, aby se donahrála zbylá data.

 

AM nenahraná zakázka

> otevřete AlbumMaker, spusťte znovu FTP Uploader

 

AM nenahraná zakázka

> po spuštění FTP Uploaderu se obnoví přerušené nahrávání zakázky, nepřerušujte nahrávání až do kompletního nahrání zakázky

 

Při problémech s internetovým připojením, když se Vám nedaří nahrát zakázku přes internet vytvořte kopii zakázky, zvolte v objednávce "doručím data osobně" a data objednávky k nám dopravte dle Vašich možností.

AM nenahraná zakázka

> upozornění AlbumMakeru, že zakázku, kterou otevíráte už jste objednali a náhráli, nebo započali nahrávání
> otevřete zakázku a vytvořte z ní kopii, bude jí přiřazeno jiné zakázkové číslo. Takovouto zakázku můžete následně objednat.

 

AM nenahraná zakázka

> vytvoření kopie zakázky

 

>>> dále pokračujte v objednání zakázky dle návodu na objednávku tiskoviny

 

 



Související odkazy

 

Instalace AlbumMakeru

Doinstalace šablony, obsahu

Založení nové tiskoviny

Objednávka tiskoviny

Objednávka - zaslání dat přes službu Uschovna.cz

Uplatnění slevového kódu, kuponu

Podrobný průběh zakázky, potvrzení, mailové zprávy


Aktuality

Ukončení podpory AlbumMakeru

> ukončení podpory AlbumMakeru


Dnes je 19. března, svátek má dle Příjmenáře Žižka > vyhledat
Rádi vám pomůžeme:
261 220 107po-pá 9.00-17.00, podpora@TiskProRadost.cz
tiskproradost.cz

2019 © TiskProRadost.cz